ACTÚA! JOVES

Cinema juvenil

Aquest curs de cinema juvenil va dirigit a alumnes de 14 a 17 anys que vulguin aprofundir i reforçar la seva interpretació davant de la càmera.

Continguts

Gestos i llenguatge no verbal; recursos per expressar emocions i intencions.
Creació d’un personatge; pautes i eines per introduir-se en un paper determinat, per entendre la realitat del personatge.
L’espai; ocupar i moure’s dins de l’escenari. Consciència del públic.
La veu; el to, la projecció, la vocalització, seguretat a l’hora de parlar, jugar amb veus diferents.
La mirada; direcció i control d’un dels recursos més potents amb els quals disposa un actor davant de la càmera.
L’escolta; estar atents a què passa a l’escena, al que ens dóna el company, al que ens demana la situació.
Improvisació; viure una escena concreta dins d’un personatge ja creat i respondre a allò que passa de la manera en què ho faria el personatge.

Metodologia

Durant el primer trimestre treballarem monòlegs i aprendrem a introduir-nos en un personatge i a escoltar i interactuar amb els nostres companys de manera natural i realista.

Durant el segon i tercer trimestre treballarem l’actuació cinematogràfica i aplicarem les tècniques de càmera al treball realitzat.

Al final del primer i tercer trimestre organitzarem mostres obertes on projectarem les escenes treballades a classe. El material audiovisual filmat durant el segon i tercer trimestre estarà disponible per als alumnes un cop finalitzat el curs.

HORARIS

Demana informació del curs!

Emplena aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible per resoldre els teus dubtes

Aquest curs l'imparteix
Este curso lo imparte

Yone Martí

Diplomada en Formació Professional en Interpretació. Ha participat com a actriu en diferents curtmetratges, vídeo-art i vídeo-performance per a diversos festivals o exposicions com el Sitges Terrorific Film Fest o Videoart a la fresca. També ha format part de diferents performances internacionals amb col·lectius artístics com LeVirage o The Imagynary Beings, teatre gestual dirigit per Mai Rojas. A Actua!Studio és professora del grup de Joves i Petits d’Actua! Joves, així com dels Stages, Casals i cursos intensius, que porta impartint des dels primers anys d’Actua!.