ACTÚA! ADULTSAltres cursos

Iniciació càmera

Aquest curs és una formació breu i concentrada per a actors/actrius, comunicadors/es i qualsevol persona interessada a adquirir naturalitat i credibilitat davant d’una càmera. També està dirigit a aquells que vulguin obtenir les eines principals de la interpretació audiovisual, ja sigui en el camp del cinema, de la publicitat o en qualsevol altre àmbit on sigui imprescindible comunicar-se de manera eficaç (conferències, xerrades públiques, etc.).

INICIACIÓ CAMERA és un recopilatori dels exercicis més bàsics i essencials que inclou aquesta formació en interpretació davant de la càmera. Té com a objectiu que l’alumne/a adquireixi les principals nocions de comunicació i interpretació en l’àmbit audiovisual, prengui consciència del que li passa quan es troba davant d’una càmera i descobreixi, mitjançant exercicis específics, com recuperar la seva naturalitat i autenticitat pròpies. Aquestes qualitats es potenciaran perquè siguin favorables a l’hora de comunicar-se.

Contingut

Treballarem la interpretació sempre des de nosaltres mateixos, des del que ens fa únics/es. Els exercicis i improvisacions estan dissenyats per a prendre consciència del nostre llenguatge comunicatiu, incorporar eines tècniques que ens serveixin de suport, millorar la percepció, aconseguir precisió en l’expressió de les diferents emocions i potenciar la intencionalitat en l’acte comunicatiu.

  • Neutralitat i desinhibició davant de la càmera
  • Gestualitat i manierismes propis
  • La mirada
  • L’escolta
  • L’emoció davant de la càmera
  • El monòleg

HORARIS

Demana informació del curs!

Emplena aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible per resoldre els teus dubtes

Aquest curs l'imparteix
Este curso lo imparte

Nuria Abad

Professora d’interpretació, coach d’actors, directora de teatre i terapeuta. Va començar formant-se com a actriu a l’estudi de Nancy Tuñón i Jordi Oliver i més tard, cursant cinematografia i dramaturgia. La primera companyia per la qual treballa és Golden Hut, companyia de teatre en anglès. Com a actriu principal, i més tard com a ajudant de direcció. El 2007 entra a la companyia Entropel on treballa com a actriu, directora i productora de diverses obres de teatre i curtmetratges, entre els quals destaca l’obra El Sueño de Bambi i el curtmetratge guanyador del Notodofilm, Timelapse. El 2011 treballa per a un projecte d’investigació actoral amb Consuelo Trujillo que va derivar en l’espectacle Mara Truth. Més tard dirigeix diverses obres a la sala de microteatre de Barcelona i escriu i dirigeix dos curtmetratges i quatre obres de teatre per a la productora Actua!Studio. Combina la seva feina com a coach d’actors, destacant el treball amb Milo Taboada, que li va valdre el Premi Mestre Mateo d’interpretació el 2022. Mentrestant, cursa un postgrau en Bioneuroemoción i PNL, on comença la seva formació com a terapeuta. Aprèn sobre el moviment amb Cristina Martello i altres disciplines, que més tard combina per crear tallers de consciència corporal i emocional juntament amb la hipnoterapeuta Dan Wei Huang. A partir del 2018 comença a combinar els tallers d’emoció i cos amb el teatre per crear la seva pròpia tècnica de treball emocional amb actors, la qual continua desenvolupant fins a l’actualitat.